Här kan man stå

KARMA. Eller? Vi som var på väg hem från Norrköping med en fin telefonbänk! (Ja, vi körde 22 mil för denna skapelse!) Så helt plötsligt tyckte vi bilen började skaka. Äh, tänkte jag. Han kör väl på de där hoppande vita strecken. Men sen jävlar skakade det o vi var tvungna o stanna. Någonting med bultarna tänkte vi (observera "vi"!) spände först vänster bakhjul, sen vänster framhjul, höger framhjul o precis när Victor skulle spänna höger bakhjul (samtidigt som jag kände att jag bidrog med en fantastisk hjälp genom o lysa med min Iphone-ficklampa) skriker han NEEEEEEJ. Jävlar tänkte jag, vad hände? La ficklampan av? VI HAR FÅTT PUNKTERING! Hahaha, jag dg av garv o hade ingen aning om vad detta skulle innebära. Jag tänkte väl mest att vi ringer på någon nära o ber de hämta oss, men ni vet victor han drog fram reservhjul, bultar, låsmuttrar o allt samtidigt som jag lös som aldrig förr. Där stod vi alltså, mitt på vägen i skogen mellan Finspång o Pålsboda. Hur som helst så rullar vi igen o har nyss stannat för o spänna bultarna igen. Men jävlar vilken fin telefonbänk vi har med oss hem från Norrköping o äntligen har jag fått användning av denna ficklampa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0