Ullared, Skåne, Småland o Örebro

HEJ vad mycket vi gjort de senaste dagarna. Ullared, Skåne, Småland o slutligen Örebro igen. Att få komma hem några dagar är det bästa som finns. Så kul o få träffa alla igen. Jag hann med flertalet luncher, myskvällar, släktträff, familjemys, CHIPSAKYLLING (vilket var bra efterlängtat!), biff med tomat, fars dag, frissan, fika hit o fika dit. Ja, sen hann jag skriva hemtenta på distans med Jenny också. Hur som helst så hade jag underbart sköna dagar hemma o till jul ses vi igen! I Nässjö hämtade vi upp ett fint matsalsbord med tillhörande stolar, en gungstol, en moraklocka, två underbara kristallkronor och massa småplock till som Victor fått ärva. Så dagen ska gå åt till o fixa o dona innan pojken min kommer hem från jobbet! Annars ligger jag i historiens värsta förkyldning som vägrar ge med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0