Tryyyyyysil





TRYSIL i mitt hjärta. Vilken dag det var! Strålande sol från morgon till kväll, underbara människor, snygga skidor, fina backar o god lunch (lite för god till o med då vi satt i över två timmar, men ack vad et hände mycket roligt under den tiden!). För att bara nämna en sak så satt vi ute i snön vid parkeringen på en liten snökulle o bakom oss gick där en väg upp för bilar. Snön smälter dessutom alldeles för mycket nu så den vägen är ren asfalt nu förutom lite på sidorna. Här i alla fall kommer det en dam i världens fart o rätt ut på asfalten. Vi vänder oss om o tittar på henne samtidigt som Gustaf skriker högt "WOHOHOHOO HYRSKIDOR!!!!". Hahaha, det var så galet o som hon skämdes. Strax efter detta kommer det en pappa med sin lilla dotter bak sig med en stav imellan så tösen kunde hänga med. Den lilla flickan skriker då till sin pappa, "fortare pappa, fortare" o så härmade jag detta så att pappa skulle höra. Då vänder sig pappan mot oss, virrar på huvudet o säger "jävla ungjävel!". Haha, jag trodde jag skulle dö av garv! ANNARS var det som sagt en kunglig dag med världens bästa människor. Åter igen, KUNG-TRYSIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0