Snowboard-Emilia (läs: Amatör-Emilia!)

OCH så var det den där lördagen som skulle innebära födelsedagsfirande för mig. Vi vaknade upp till strålande sol o blå himmel. Knäppte på oss pjäxorna o gav oss ut i det härliga vårvädret. Hela förmiddagen åkte jag, Fanny o Victor upp o ner i liften tills vi till slut bestämde oss för o äta. Barnens bästa buffé fick sig besök med taco, pizza, pannkaks, sopp o pasta med köttfärssås-buffé. Galet fint! Efter lunchen fick jag ett ryck o gick o hyrde bräda, jag kände att jag fick göra Fanny o Victor sällskap. Haha, vilket skämt det var! För första gången i mitt liv spände jag alltså mina snowboardboots o hoppade på brädan. Om jag har blåmärke idag? Svar ja! Plus att jag inte kan röra nacken o svanskotan är död. Men det var riktigt roligt o det kunde varit mycket värre än vad det var. Lördagskvällen får ni höra om imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0