SNOWFLAKES





IMORGON är det den 1 april o snön bara vräker ner utanför fönstret här. Vantarna är dock lagda, nu kör vi utan vantar i skidskolan. Det är plusgrader varje dag. Brännorna är snygga dessutom, världens rand mellan ansikte o hals plus att pannan blir lite lidande på grund av hjälm. Gårdagen bjöd på strålande sol hela dagen vilket medföljde lite after work utanför 32:an. Grillning, mys o sol i ögonen. Imorse visade sig solen igen men sen blev det sämre. Rasmus, 4 år, menade att den gick ner till dinosauriernas land och efter det började det snöa o det gör det än. Lilla Rasmus var för övrigt en go prick. Hela privatlektionen pratade han om dinosaurier o drakar. Vi gjorde inte vanliga glasstrutar när vi bromsade, vi gjorde dinosauriereglasstrutar vilket var mycket fräckare. O vid ett tillfälle stannade han mitt i backen o sa "Emilia, jag är en duktig kille jag!". Haha! Coaching har jag dessutom fått igår på min Snöstjärnelektion. Det innebär kort o gott att min chef följer med mig på lektionen, håller sig i bakgrunden o noterar allting som jag gör o säger sen får man ett omdöme på det! Det gick BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0