Sista dagen som tjugoåring

IDAG har jag haft en jättebra dag på Snö o i Lindvallen. Solen sken imorse o mina barn har varit så glada. För o citera en liten tös som gav mig ett sött leende så sa hon såhär:
- Alltså Emilia, om jag hade tyckt att du var en dålig skidlärare hade jag kunnat säga SKITlärare till dig. Så det tänker jag göra, men jag tänker lägga till "bra" efter skit för det är du! En skitbra skidlärare!
Haha, så söt o så lillgammal så det finns inte. Hon skulle bli marinbiolog när hon blev stor, eller sopgubbe, eller skulle hon jobba med utrotningshotade djur. 6 år... Ja ja, jag visste inte ens vad det var när jag var liten! Mina snöstjärnor är för övrigt kungliga. Idag åkte vi ankarlift o körde i skogen som för övrigt är barnens absolut bästa!
Nu har jag nyss varit o handlat för kalas. Allt onyttigt jag kunde hitta på ICA slank ner i kundkorgen så imorgon blir det kalas för att sedan på lördag fira mig med dunder o brak. Vädret lovar sol, vi ska köra skidor hela dagen, gå på after-ski o sedan förfesta på 32:an. LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0