Onsdagsmys

JAG har hittat mitt körkort igen efter att haft det borttappat nu i en vecka typ, bara så du vet mamma. O så lagar jag flygande jacob nu, eller okej Maria gör det o jag står bredvid som lärling. Fast jag skivar banan o vispar i alla fall, så lite delaktig är jag trots allt. O sen har jag fått ett slutdatum o jobba, plus att jag får en veckas extra betalning utan o behöva jobba bara för att jag har jobbat över så mycket. Annars har dagen strålat o vi satt o åt lunch ute på jobbet. Denna veckan ut plus nästa vecka kvar att jobba inne sen är jag ute ute ute resten av tiden! Skön känsla det kan ni tro. Ja, sen är jag alldeles för brun i ansiktet om man ser till resten av kroppen, så vet ni det också! Skön information här känner jag... Nu ska det kokas ägg sen är det onsdagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0