21

Frukost på sängen med hjärtmackor, fil, juice o tända ljus!
Vilken vårväder va! Nollgradigt, strålande sol o blå himmel!
Favoriterna alla kategorier med min lille Alve i röd jacka.
Hugo, Alve o Emelie skriker "Ä ni mä - oh yäh!"
Björnen sover där alla barnen skulle vara björnar
Mina snöstjärnor som jag åkte sittlift till toppen med o hälsade på snögubben
Födelsedagsbild från Moa, Alve, Hugo o Axel
Haha, min söta lille Alves karta till mig
Ja, typ någon som skjuter stjärnor kanske... Haha!
Adam, Emilia o Emma
VILKEN magisk helg jag har varit med om o vilken magisk födelsedag jag hade! Det kunde inte blivit bättre, till o med vädret bara sken hela dagen. Morgonen började med skönsång, frukost på sängen o massa paketer (läs: massa lingon!). Sju fina vänner på tåg till tonerna av födelsedagslåten. Fyra burkar lingon, två kilo godis, ännu mer godis, nagellack, junior Atlas (jag har visst råkat erkänna att jag inte är någon höjdare på geografi o har väl gjort bort mig ett antal gånger!), strumpor (då jag aldrig själv har några utav får hela tiden låna av Maria!), nagelsax så jag ska sluta bita på naglarna, Grease-filmen som den nörd jag är o massa mer. Dagen följdes av skidskolans sista dag o mina underbara barn. För första gången har det varit jobbigt o säga hejdå till vissa barn. O aldrig har det hänt att jag blivit så rörd av den beröm jag fick. Tre teckningar o en stor chokladask fick jag dessutom av dessa barn. Dagen i skidskolan bjöd annars på skönsång i backen av barnen, sång på lunchen av arbetskollegerna o massa kramar hit o dit. Efter sista lektionen blev det after-work på Skilodge med fina vänner o kvällen bjöd på middag o massa mys. Utan o tveka den bästa födelsedagen jag kunde få! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0