HELG HELG HELG HELG

HELG!!!!!!! Firar detta tillfälle med pyttipanna rakt från ugnen med ketchup o lingon samt ett ballerinakex. Från o med idag ska jag aldrig mer steka pytt i panna. Onödig tid o dessutom blir det mycket godare från ugnen då alla potatisbitar blir varma. De där som råkar trilla upp o fastna på kanten i stekpannan är ju alltid iskalla o de lyckas jag alltid bita i. Jobbet gick annars bra idag. Kort dag med desto mer folk. Snön vräker ner o jag måste gå o handla, sådär kombination det där. Kvällen bjuder på tid till o andas, middag o film. Morgondagen bjuder på TRYSIL igen med mina snygga Nordica skidor o kvällen bjuder på utgång. Söndagen bjuder troligen på soffläge. Med andra ord har jag rätt så mycket o göra i helgen. Snyggt det! För jag menar, du lever bara en gång o den gången är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0