DIN busfröken

JAG har nyss tagit mig igenom min första dag som skidlärare. Tre olika grupper har jag undervisat. Jag började morgonen med mina små snöstjärnor. Fortsättningsgrupp 4-6 åringar. Allt gick jättebra o ungarna var hur sköna som helst. FULL RULLE - KANELBULLE. Jättego ramsa med ungarna. Busiga som de är gjorde de så klart om min sköna ramsa till "full rulle - pannkasbulle". Busungar kontra busfröken. Lektionen efter var det jag o mina snögubbar. Full nybörjargrupp, 4-6 åringar. OM jag blev glad när alla klarade liften. Men gud vad kämpigt det är. För varmt klädd var jag dessutom idag så min svett var inte nådig. Jag skojar inte när jag säger att det såg ut som jag hade duschat när jag tog av hjälmen innan lunch. Haha, vad de garvade åt mig! Hur som helst så avslutades dagen med två stycken Kids level ett. Dagen har i helhet gått skitbra o det är så jävla roligt o ännu roligare blev det när en förälder kom fram till mig o sa "Vad duktig du är med barn, Emilia." Då smälte jag en del. Precis som jag gjorde när mina barn vinkar o skriker mitt namn från liften. Det är så underbart det här! Nu ska vi åka o bada.

Kommentarer
Postat av: Hanna

UNDERBART :)

2011-01-05 @ 08:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0