Unblock me

MED en Iphone kan man göra mycket. Mer eller mindre allt utom o ringa, skulle man kunna tro. Spela spel är en höjdare i alla fall o helst utav allt spelet, Unblock me. Det går mer eller mindre ut på o flytta träbitar till höger o vänster, upp o ner för att till slut hitta en gång som ska leda den enda träbiten som skiljer sig i mål. Detta spel har nappat rejält på Högis, inte minst i Victors huvud som offrade en natts sömn för att komma ifatt mig... Hur som helst så leder jag antal nivåer o kommer nog fortsätta med det. Min känsla säger det i alla fall. Fast det förstås, jag tänker gå o lägga mig om nätterna. Det är väl där jag kan gå back. NU ska jag kolla på Mamma mia för ungefär femte gången på några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0