Petter o Harrys på ingång

VA ska män saaaj
, om gårdagen? Haha o haha räcker gott o väl. Men i säng kom jag i alla fall, då vid halv sju imorse o satan vad roligt vi hade. Sälens hitintills roligaste kväll utan o tveka. Dansgolvet kunde inte se bättre ut tror jag. Fyra vurpor har jag dessutom hunnit med på mindre än 24 timmar. En på isen rakt in i dörren samtidigt som aset öppnar i andra änden. En på dansgolvet. En på vägen hem i en snödriva. O tro fan att jag gör årets vurpa i backen idag också. Haha, vad jag (o ungefär hela backen!) garvade. Galet fin dag också för övrigt med klarblå himmel o sol o världens underbaraste gäng på skidor. Kvällen fortsätter med Harrys o Petter!!!! Mikrofonkåt ikväll o Baksmälla imorgon, haja ni den?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Din lilla galenpanna , Ett under att du inte är ett enda stort blåmärke : P Du är den bästaste , Hjärta !

2011-01-31 @ 12:43:21
URL: http://caroolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0