One step forward

NYDUSCHAD. Det borde ändå vara ett tecken på att man är på rätt håll. Någon feber har jag inte haft på hela dagen men min hosta är desto värre, min hals gör ont, mina bihålor gör ont o jag har fortfarande huvudvärk. Sen är jag förkyld så in i norden också o fortfarande sur över Sälens finaste väder utanför mitt fönster. Disken är i alla fall diskad o dagens lunch uppäten. Strax ska jag sätta igång Saltkråkan o invänta mina stugvänner som i o för sig inte lär komma före klockan sju idag då det är kvällsåkning o ja........... för fina backar! Jag är i alla fall nöjd över att alla våra bestick ligger i besticklådan på en o samma gång, det har nog inte hänt sedan vi flyttade hit. Vilken tur att man kan glädjas åt olika saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0