Mår bättre

FÖR första gången sedan i fredags kändes det inte jobbigt o gå upp idag. Jag har ingen feber o huvudvärken har släppt. Halsen gör i o för sig ont men det kan man leva med, likaså mina bihålor som säger ifrån när jag lutar huvudet mot marken eller hostar. Gårkvällen blev liksom alla andra kvällar den senaste veckan väldigt lugn med handboll o filmtittande hos grannarna. Något trött på att ligga i vår soffa nu o stirra in i väggen utan sällskap så jag tog mig friheten o knalla över till 35:an o tur var väl det för när jag kom hem igen hade de hunnit med både en, två o tre öl här hemma. P-tisdag. Unblock me skulle jag ljuga om jag sa att vi inte hann med o spela några rundor också, med betoning på några... Snart får vi söka hjälp. Ikväll ska Maria bjuda på Flygande jacob o imorgon ska jag gå till jobbet igen, det ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: Filmster

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En filmblogg med massor av härliga och intressanta filmtips! Är det något som du tycker saknas skriv gärna en kommentar!



Om du finner Filmster.se intressant så kan det vara bra att veta att den även går att följa via både Facebook och Bloglovin'! :)



Ha en bra dag!

2011-01-19 @ 09:20:37
URL: http://www.filmster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0