Livet är för bra ibland

JAG tror att det här kan vara världens bästa dag. Jag är så glad så jag sjunger! Strålande solsken hela dagen, underbar avslutningsdag med mina skidskolegrupper, minus tjugo grader, jag fick min första request vilket kort o gott innebär att en eller flera personer bokar privatlektion med bara mig önskad som skidskolelärare, bamsekramar från mina elever, nöjda föräldrar, mycket feedback, kvällsåkning med en massa rödklädda personer, nyslipade skidor o nu Högis fest! AHHH, jag älskar detta!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophia

ÅHHH va roligt att det går bra för dig honey!! Kan tänka mig att barnen avgudar dig! Njuut och åk lite för mig med :) Saknar dig! PUSSS love

2011-01-16 @ 10:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0