Kräksälen

JAG KÄNDE LITE såhär. Johnossi till Harrys på lördag, om det kunde vara något? Jo tack! Sen har vi ju lite utgång planerat imorgon också faktiskt. Smackad helg o ack vad rolig. Imorgon kör vi på sista dagen för denna veckan med våra grupper. En första för fin vecka. Imorgon avslutar vi med diplom, tatueringar o kompisböcker när vi säger "tack o adjö - massor med snö (samtidigt som vi slänger all snö rakt upp i luften)", för sista gången. Då tänker jag dock ta o se fram emot nästa vecka o hoppas på att jag inte lyckats smittas av denna sjuhelvetes kräksjuka som härjar i hela Sälen numera. Istället för o fråga om allt är bra numera när vi ses varje morgon så hör man efter om någon smittats i sin stuga. Det är lite så vi jobbar. NU ska jag till Gubbis o mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0