Jag tror jag vann

IMORSE när jag kom till jobbet hade alla skrivit ut sina hitintills liftåk, antalet lifttransaktioner, o klistrat upp på väggen. Namnen var dessutom tydligt utskriva, eller ja på de lite längre listorna i alla fall. Johannes fick sin lapp döpt till trötter då den var kortast. Ja precis, längst lapp var alltså lika med mest antalet åk. Jag sprang ner till datorn o skrev ut mina åk, men lappen ville liksom inte riktigt sluta skriva. Ett tag trodde jag att skrivaren hängt sig. Men till slut, till slut slutade den skriva o jag klistrade stolt upp mina transaktioner bredvid alla andra. Enda skillnaden var att jag fick börja i taket o dra ut den en bit på golvet för o få plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0