Jag säger bara 32:an

DET var den tänkta utekvällen igår. Vi fastnade på 32:an för länge o kom fram till att något Harrys skulle vi få klara oss utan. Istället dansade vi här tills imorse någongång o då hade vi också hunnit ta fram gitarren för några sköna låtar också i kör innan folket gled hemåt. Riktigt go kväll måste jag säga. Fullt ös från början till slut. Spyor överallt, för taggade människor, för mycket folk för ovanlighetens skull o på tok för mycket alkohol. Jag vaknade på soffan imorse av att Signe kom o hoppade på mig, kan dock hända att jag aldrig hann somna. Mora skulle besökas o det var bara att ta sig upp, fortfarande inte helt hundra. Lite mos på Statiol gjorde dock susen o sen var det bara o styra bilen med de fyra vännerna o Gustaf. Ikväll kör vi igen, JOHNOSSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0