Fin söndag i backen

DET blev visst inte mycket skidåkning i lördags. Kroppen sa ifrån o ville hellre kolla på film, vilket vi lyckades rätt bra med. Igår, söndag, däremot besökte vi hela Lindvallen. Fantastisk dag med fina backar, sol o härliga människor. Hör o häpna men parken lyckades jag också besöka. Väl där jibbade vi lite, voltade i backarna, körde på boxarna o så. Rätt coolt! För övrigt är det riktigt roligt o hoppa, även om jag tydligen bara skuttar... Efter skidåkningen tog vi o gick till badhuset för att efter det ta oss en varm choklad på Ski lodge. Kvällen avslutades i 35:an med spel o film. Benny Skifs var med...

Idag har jag jobbat. Halv nio till två. Efter det tog jag transportliften hem med musik i öronen o solen i nacken. Nu sitter jag i stugan o inväntar skidskolelärarna. Ikväll blir det troligtvis personalåk. Jag klagar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0