Vilken helg vi har o vänta

HELGEN ser vi fram emot! Imorgon nalkas det en sista dag i skidskolan som vikarie. Jag glömde säga att jag fick hoppa in på Nordpolen i Lindvallen idag. En snöboll (3-årig nybörjare) skrek efter mig o vilken kung han var. Helt galet! Imorgon ska vi besöka Snögubbeborg, han o jag! Men just det ja, helgen... Imorgon blir det alltså först jobb, sen skidåkning hela kvällen för o avsluta med den efterlängtade o ompratade Golden eye. Det vart ju ett jävla liv förra fredagen då den inte visades som det var lovat. Hur som helst så bjuder lördagen på fullt ös! Skidåkning, femtio-meters lång tårta på Gustav-toppen (Lindvallen fyller 50 år i år o firar hela veckan, där av metrarna), after-ski o utgång! Sooooom jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0