Mina barn

ONSDAGEN är slut, tyvärr. Nu är det bara två dagar kvar här i Lindvallen innan jag åter är tillbaka till Högis. Man får lägga om strategin något nu när man är på Snö i Lindvallen, man har inte riktigt samma frihet här som man har på Högis. Här delar man barnbacken med säkert tjugo andra grupper medan man är relativt ensam med sin grupp på Högis. Men inte klagar jag på lite spänning i vardagen.

Imorse när jag hade mina minstingar så åkte vi knapplift vilket gick väldigt bra. När vi sen skulle avsluta för dagen så brukar jag alltid låta barnen sammanfatta vad vi gjort under lektionen o sen gå in mer i detalj på hur man bromsar eller hur man åker lift till exempel o idag knäckte lilla Julia ur sig att man skulle ha skidorna på snön för att komma upp i liften. O Olivia skulle åka till Sälen idag berättade hon för mig ungefär tio gånger. Sen har jag en skön kommentar från lilla Maja. Hon sa till mig att om man åkte upp på toppen av en backe så kunde man se hela välden. Förstår ni att jag trivs eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0