Lindvallen o Snötorget

DET ligger lite i vad Carro sa till mig om att det är konstigt att jag inte är ett enda stort blåmärke, för gud i hela himlen vilken helg! Fredagen var fredagen som jag tidigare berättat för er. Världsbäst! Lördagen o Petter är där heller inget större o klaga på. Vild förfest, svettigt dansgolv, Petter mumlandes o vi dansandes. Det är lite OH ALEALE på det! I söndags jobbade jag från ett till kvart över sju o slockna rätt bra sen inne hos grannarna. NU är jag äntligen i skidskolan igen i två veckor! Snöbollar, snögubbar o ungdom level 2 står på mitt schema plus att jag är i Lindvallen, närmre bestämt på Snötorget, o jobbar. Lite mer folk, lite fler backar, mycket mer skidskollärare, mycket mer barn, mycket mer fokus på sina elever, fler elever i grupperna men precis lika roligt. Ikväll ska jag gå på informationsträff om ett jobb på Astrid Lindgrens värld i sommar, mest bara för o lyssna. Alla som jobbar på Skistar är nämligen garanterade en intervju där. Men som sagt, bara för o lyssna. Annars har jag lyckats missfärga min första tvätt, allt vitt blev rosa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0