Kusinbesök o jobb

OJ, här var det tomt på inlägg men det har sin logiska förklaring med jobb dygnet, skidåkning, kusinbesök o fest dygnet runt. I måndags påbörjade jag min sista vecka inomhus för denna gången vilket jag jublar för. Jag vill ut i skidskolan nu nu nu! Hur som helst så jobbade jag kortisdag vilket jag på morgonen planerat med att ta med mig skidor o allt till jobbet så att jag direkt kunde ta mig till Tandådalen o kusinerna efter jobbet o det gjorde jag. Vid tre var jag på plats o sedan åkte vi skidor hela kvällen! Mysigt det. I tisdags o igår har det varit långa dagar på jobbet samt skåningar överallt. Gårkvällen avslutade jag i mitt andra hem med fläskpannkaka o mys.

Dagen ska tillbringas med kusinerna från morgon till kväll, det ser jag fram emot! Imorgon jobbar jag igen, samt lördag o söndag. Sen är det måndag igen o den måndagen kommer bli början på Sälens bästa vecka tror jag bestämt! Högis-gänget är åter samlat plus att Michaela ska vara hos oss. O just det ja, SJ ringde igår mamma o jag har tjatat till mig alla pengar tillbaka från resan upp. Det var bara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0