Beautiful day

VILKEN FIN gårdag Sälen bjöd på! För sista dagen denna veckan var jag vikarie på Snö. Då tog jag o Valle en tur i backarna hos barnen vilket var väldigt uppskattat o roligt! Ni skulle sett Valles parallella skidor, o hans skogstur. Haha, som jag skrattade! Valle måste alltid ha en kompis med sig förstår ni, eftersom han inte kan prata. Snögubbeborg besökte jag också i solskenet med Hugo, Olle, Julia, Sarah o Gustaf. En lärare till varje barn. Jag fick mig ett gott skratt när lille Hugo, 3 år, stannar mig hastigt i backen o säger: "Emilia, vet du vad? Min morfar har kossor i källaren o skor med kardborrband. O vet du mer vad, Emilia? Vi har två vovvar, men jag vet inte vad de heter eller vilken färg de har." Haha, söta unge! Sen stannade vi under sittliften o vinkade upp till alla, det tyckte han var riktigt roligt... Haha! Efter jobbet tog jag o Carl en sväng in på UA o kikade kläder. Hela sortimentet stod på 50 %, då återigen Lindvallen firar 50 år. Carl fick med sig en kofta plus att vi både köpte varsin mössa. De absolut fulaste vi kunde hitta! Efter det mötte vi upp Gustaf för lite after work på Skiloge. Kvällen spenderade vi hos grannarna med film o mys efter att jag, Gustaf o Carl lagat finmiddag. Återigen, fint ska fint ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0