Årets skämt

Haha, jag har haft årets skämt till skidskoleelever. Två stycken 66-åriga danskar. Jag trodde jag skulle ta livet av mig! De vägrade att åka gröna backar o gick istället ner på sidan av backen med skidorna på. Dock gillade de mig, hur det nu gick till. De tackade mig genom krama om mig o så sa de att de hade lärt sig hemskt mycket. Vad de säger till varandra hemma nu vill jag int ens veta. GUUUUD i hela himlen! Tur att min lille Gabriel gör mina dagar istället, han är min kung. Världens sötaste lille unge där det första han gjorde när han såg mig var o ge mig världens bamsekram! Jag vill äta upp honom. NU kommer maten serverandes på tallriken. Men det är ju klart, fint ska ju fint ha! Flört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0