1052, glöm aldrig det!!!

FÖRRSTEN, berättade jag att jag bytte lösenkod på min Iphone i lördagsnatt? Haha, det kan ha varit det mest korkade jag gjort i onyktert tillstånd. Det har blivit lite av en vana att alla lär sig min lösenkod här. Den koden man måste slå in på telefonen för o komma till menyn liksom. Så i lördagsnatt när jag var ute o tog luft från bastun inne på Harrys fick jag för mig o byta kod, från den nuvarande till den jag hade från början. Jag bytte men jag minns att det kändes konstigt när jag slog in den. Men jag tänkte väl inte mer på det förrän på morgonen när jag skulle låsa upp den o den gång på gång sa fel. Gustaf, Victor o Maria låg o rullade rundor på golvet av garv medan jag fick ringa Telenor, Ihpone kundservice, tekniska avdelningar o greja. Det enda som jag kunde göra var o återställa mobilen helt o hållet från noll där allt skulle raderas. Fan, tänkte jag o så tänkte jag på dig mamma. Men på något jävla vänster slog det mig att jag säkert vände på de två första siffrorna eftersom jag tyckte att det kändes konstigt när jag bytte den där natten. Jag testade o det gick!!! Satan vad jag jublade! 1052, glöm aldrig det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0