What a day

TVÅ underbara dagar i rad nu i Sälen med blå himmel o sol o jag har lekt indian som aldrig förr med barnen. De fullkomligt älskar det! Det första Meja skrek till mig idag när hon såg mig var "Emilia, jag har tappat min fjäder!!!!". Idag lärde vi oss säga hej på indianspråk. Då håller man upp höger hand o säger "ugg". Så det hade barnen jätteroligt åt o sa ugg till varje liftvakt som i sin tur inte förstod någonting, o då blev det ju ännu roligare. Fnisser. Idag sa även Elvira till mig, "Emilia, min lillasyster blir arg på mig för att jag lär mig så mycket av dig!". Söt tjej!

Annars har vi lagat köttbullar, brunsås o tänkt kokt potatis ikväll men den blev något överkokt... Så istället skryter jag lite om min första bakade cheesecake, den är dock inte provsmakad än men den ser fantastiskt god ut! Kvällen blir lugn där jag dissar Petter till hundra. Jag taggar till September på söndag, det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0