Sista veckan i skidskolan påbörjad

SISTA veckan är påbörjad i skidskolan. (Med undantag för ett eventuellt jobbande veckan 16.) Det känns lite konstigt. Dock smälter snön bort drastiskt här så det är väl tur att säsongen lider mot sitt slut. Ett o annat steg i djupsnö får man dock vara med om nu. Vart man än trampar nästan så sjunker man igenom eftersom det är så mjukt här. Veckans grupper är två Snögubbegrupper, en Snöstjärnegrupp och en Smygargrupp. Underbara barn rent ut sagt denna veckan. Jag har skrattat mig igenom hela dagen. Inte minst då lilla Meja, 4 år, berättar hela släkthistorien o om vilka som är med på resan denna veckan. Alla utom kusinens Gustavs föräldrar som inte är kära i varandra längre... Haha! O min ena Snögubbegrupp är en grupp på fem små flickor o jag. Världssöta o hur duktiga som helst! Lilla Ida är dock en riktig buse som tycker det är sååååå roligt o hålla kvar stenhårt i liften så jag inte kan få av henne. Hon skrattar sig hes! O hela Snöstjärnelektionen lekte vi monster, både farliga o snälla. Det var en upplevelse i sig ska ni tro!

Annars sitter jag för tillfället o kollar utbildningar i höst o det går faktiskt bra! Idrott o hälsa kommer det att bli. Dock är det för många kurser o program att välja mellan. Men det ska nog lösa sig. Nu ska jag strax natta mig, på måndagarna är man alltid lite extra trött. Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Carro .

Jag har hört att Linköpings universitet ska vara ganska bra .. ; )

2011-04-05 @ 17:01:00
URL: http://caroolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0