Sista dagen i skidskolan för denna säsongen

SISTA heldagen är över i skidskolan (jag kommer att jobba förmiddagar vecka 16!). En annorlunda dag om man kan säga så o minst sagt stormig. 35 sekundmeter på toppen. Avstängd ankarlift vilket innebar fem uteslutna backar. Därmed hade vi fyra g r ö n a backar att välja på ända tills Minken spårade ur med hela min grupp i liften, då hade vi bara tre backar o tre liftar kvar. Lagom obehagligt med en lift som spårar ur kan jag meddela. Det har hänt för många gånger i år. Barnen förstod dock inte vad som hände så det var inga problem. Det var bara hos mig hjärtat slog några extra slag. Lagom roligt med tre backar o tre liftar öppna med grupper som Snöstjärnor, Snökanoner o Smygare. Då fick inspirationen istället flöda. Vi byggde slalombanor som aldrig förr i alla backar o barnen fick hjälpa till vilket var en succé. Sen åkte vi på en skida i lift o backe. Sen körde vi stafetter, lekte indianer, letade efter snömonster och så vidare. SÅ i helhet med solens strålar i ögonen hade jag en mycket bra sista dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0