S E P T E M B E R

SEPTEMBER! Vilken jävla show rent ut sagt! Längst fram i mitten, totalt mosandes, tog jag mig igenom showen skrikandes! Gamla som nya låtar spelades o jag var i extas hela tiden, dock något extra när Mikrofonkåt spelades. Tänka sig att den låten som kommer påminna mig mest om säsongen i Sälen 10/11 kom att höras live till slut. Det är mäktigt det! O frågan är om jag log lite när hon satte sig ner på knä framför mig, kollade mig in i ögonen o sjöng en låt till mig. Då var jag mållös kan jag lova. Hon är grym grym grym!

PS. Jag blev av med mina revben igår bland allt tryck under September mellan ungefär 00.00 o 01.00. De kan ha fastnat i stängslet längst fram vid scen, men de kan också ligga manglade framför det. Hur som helst, var snäll o kontakta mig! DS

Kommentarer
Postat av: ämändä

Hej! Jag skriver angående dina försvunna revben. Jag var på ICA igår, och där såg jag framme vid disken nya, marinerade, billiga revben. tänkte direkt på dig. Köpte dem, la dem på grillen och tillslut.................... åt jag dem!!!!!!! / berit

2011-04-11 @ 19:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0