HELG!

HELG o det firar jag med en hel påse jordnötsringar på egen hand. Veckan har gått helt fantastiskt med underbara barn i skidskolan, fint väder o goa arbetskamrater. Snöstjärnegruppen min har varit en riktig pärla till grupp. De har skrikit ramsor så det bara sjunger om det, åkt strålande skidor o varit lydiga som små ljus. Mina Smygare var också riktigt duktiga för att vara helt gröna o mina privatlektioner har gått helt fantastiskt bra! På måndag börjar min sista arbetsvecka i skidskolan, min sista denna säsongen. Deprimerande. Jag är dock inte riktigt färdig för denna veckan. Jag har en request-privatlektion imorgon också innan jag tar helg. Men nu tänker jag äta en jordnötsring till. Trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0