Life's a bitch

HERREGUD eller ja, om han nu finns så undrar jag var söndagens så kallade vilodag blev av? Okej, jag har mig själv att skylla men va fan, man är bara ung en gång. Hur som helst så tog vi oss till Banken igår o träffade på trevligt folk i varenda hörna. Vid fyra-tiden nådde jag uppfarten igen o innan jag kom i säng var det bara tre timmar tills jag skulle upp o jobba. 9.00-17.15. Klockan nio satt jag o räknade till alldeles för många tusen o innan vi hann stänga butiken knappt skulle jag till nästa jobb för ledarmöte. Så från halv sex till åtta har jag suttit på golvet o försökt ta in så mycket information som möjligt i mitt trötta huvud. Så nu tänkte jag sova innan klockan ringer för jobb o dans imorgon igen, puuuuuuuuh o GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0