Is this your cup of tea?

GUD, var ska jag börja berätta om denna fullspäckade helg? Hur som helst satte jag mig på tåget till Carro o Norrköping i fredagsmorse. Fram kom jag mer eller mindre tre timmar senare o fick då driva på staden i någon timme innan Carro mötte upp mig på Drottninggatan. Tiden fördrev jag på bästa sätt genom att gå i alla härligheter till affärer innan jag till slut satte mig på ett café. Kvällen erbjöd superettan möte mellan IFK Norrköping o Landskrona BOIS där BOIS gick segrande med 3-0. Fantastiskt! På vägen hem guidade Joppe oss till en godisaffär där vi fick med oss x antal kilo hem. Till detta kollade vi film innan vi pös i säng. Lördagen började med Carros helvete till alarm. Jag var bokstavligen talat på väg att utrymma lägenheten då jag trodde det var brandlarmet. Men så var inte fallet. Lördagen kan väl summeras som en galen lördag. Mer än halva dagen besökte jag Örebro, bytte tåg sex gånger, hälsade på i slottet, åt gott o träffade en massa nya människor! Kvällen säger jag inte mer om men fy fan vad roligt vi hade! Idag vaknade vi på egen hand, något för sent, o lite lagom slitna efter gårdagen. Vi slängde i oss lite frukost o kilade sedan iväg till Hageby centrum. Här shoppade vi lite o åt lunch. När vi var nöjda tog vi vårt pick o pack, cyklade tillbaka till lägenheten, knäppte ihop min resväska o nu sitter jag på tåget tillbaka till Kristianstad... Öh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0