Happy happy happy!

Lovely (förlåt att jag använder isönder det ordet, men det är precis så jag känner!) dag! Först en vända till Malmö innerstad med Josse. Vidare mot Lund med x antal kassar o mätta magar. Väl i Lund, ja jävlar vad vi körde o vad vilse vi var men vi fann Sibylla o Emma, så kikade vi på Emma o Oskars lya innan vi packade picknickkorgen o tog oss till kullen med alla studenter. Hade jag fått bestämma hade jag också gått rundor med overall nu o sett fram emot år av studerande, för satan vad roligt de har! Om ett år är det min tur, o som jag längtar! Jag ska bara bestämma mig för vad jag vill läsa, var, hur, när o så vidare. För en stund sedan landade vi i storstaden vi hör hemma i igen. Imorgon jobbar jag, samt på lördag. Halleluja moment!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Tack för presenten bästa bästa du!

2010-09-04 @ 14:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0