"EMILIA!!!!!! NEJ NEJ NEJ!"

FY FAN vad jag är trött på all politik. Öh öh öh. Jag får dåndimpen minst sagt på alla debatter o skit. Hur rolig är tidningen att läsa i om på morgonen numera? Just det, tråkigast! Val 2010. Val 2010. Val 2010. Val 2010. Jag bläddrar snabbt förbi o påminner mig själv gång på gång om att aldrig sätta min fot i den politiska världen. Nog för att jag är för trög för att överhuvudtaget försöka sätta mig in i det (haha, heja självförtroende!), men tur är väl det på sätt o vis för det kan nog vara världens tråkigaste sysselsättning. Politik. Bara lyssna - politik. Sen finns det ta mig fan inte ett enda vettigt parti heller att rösta på. Hej vita lapp! (Säg ingenting till Mats, min gamla samhällslärare, han blev rasande sist jag sa att jag skulle rösta blankt i ett val!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0