1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

KLOCKAN ringde 04.50 o klockan sex var jag på Biltema med scannern i handen redo att räkna siffror hela dagen. Inventering. Båtavdelningen o ja, jag har definitivt haft roligare än att räkna alla dessa satans kabinhakar i alla olika storlekar o färger med mera med mera. Båt tolv, besök den o tyck synd om mig. Kolla sedan väggen också, nitton, där har jag också blivit dum i huvudet av alla siffror. Jag lär väl drömma om alla siffror inatt. Hela kvällen har dessutom tillbringats i studion. Ingen vila här inte. Två grupper har jag tränat o jag själv har dansat av mig lite. Nu är flingorna uppätna o jag är världens tröttaste o jag vill blunda lika hårt som på bilden nu. Se så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0