When the dancer becomes the dance

ALDRIG har jag känt mig mer omtyckt än när tjugoen stycken tioåringar i kör skrek "NEEEEJ" med ledsam röst när jag meddelade att jag inte skulle fortsätta med dem o dansen. Det var till o med lite jobbigt att se de så besvikna. Dock var där en o annan som skulle åka skidor i jul o över nyår o som jag kanske stöter på då. En dans i backen är väl aldrig fel? Hur som helst så kommer jag sakna dem oerhört faktiskt, o inte minst mina småttingar, mina egna danskompisar, alla möten, planeringar, musiken, skratten o hela studion. Räkna med att jag är tillbaka bums till juluppvisningen 2011!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då är vi två! Vi kan sakna tillsammans o komma tillbaka samtidigt :)

2010-10-25 @ 23:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0