VÅR MISS NEW YORK 10/11


WOW, and what a night! Jag skrattar nog aldrig så mycket som när jag är tillsammans med mina danstöser. Igår vinkade vi av Emelie som lämnar allt för USA i ett år, dock ses vi igen imorgon en sista gång iklädd våra bodys... Det kan bli en vacker syn för ögat! Hur som helst så bjöd dagen på en överdos av skratt o härliga människor, tre rätters o en massa därtill! Kvällen avslutades på Banken med alla småglin, typ.
Tack för igår, Emelie o lova att bära din tröja från oss!!

Kommentarer
Postat av: amanda

åh massor med skratt och jag älskar dina statusuppdateringar!

du kom hem säkert och blev inte stoppad av någon polis? :)

2010-10-30 @ 14:17:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Emilia

AMANDA, jag skrattar så fort jag tänker på dig! Goa tös! Jag kom hem säkert o fick inte prata med någon polis. Hoppas ni sov gott! :)

2010-10-31 @ 02:21:53
URL: http://emiliaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0