TESSAN SÖKER BONDE!!!!!!!!


THERESE ROTHER!
Ja, vad ska jag säga? Jag har aldrig blivit mer förvånad i hela mitt liv när det verkligen gick upp för mig att det var DU som traskade där i mitt favoritprogram alla kategorier. O nu förstår jag ju kommentaren någon anonym liten fräckis skrev till mig när jag hurrade över att mina bönder var tillbaka i förra veckan. "Vänta tills nästa vecka". Hahaha, jag garvar fortfarande MEN DET HÄR gjorde verkligen programmet tipp topp! Du får också pluspoäng för smörkommentaren du gav honom, "jag måste säga att du ser bättre ut i verkligheten". Haha, jag är fortfarande helt stissig o du, du vet vad du har att vänta tills nästa gång vi ses! YOU ROCK, TESSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0