SNÖ

JAG har idag sett min andra hockeymatch i mitt liv o ta mig tusan, men KIK vann till slut! Därefter har jag sett en massa TV o nu på min hemväg fick jag följe av en galen snöstorm! Jag har nog aldrig i hela mitt liv sett så mycket snö i oktober månad. Det fullkomligt slog emot bilen, jag såg inte någonting o chansade i stort sätt på vart jag skulle svänga. Det är vitt i vår by. Vitt på bilar, träd o tak O MER SKA DET BLI! Ja, sen höll jag femtio kilometer i timmen också hela vägen hem. Det tog tid, men jag är lika glad för det! GODNATT!

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Vill också ha snö ju :(

2010-10-21 @ 01:20:44
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0