Lund o Malmö

GODKVÄLL! Dagen började segare än vad jag trodde var möjligt. Jag sov o sov o sov. Sen ringde Emma o väckte mig. Först fem gånger på mobiltelefonen sen på hemtelefonen o det var då jag vaknade. Sammanlagt har hon nog ringt mig femtio gånger de senaste tjugofyra timmarna. Hur som helst så drog hon med mig o Josse till Lund o Malmö hela dagen. Entre har besökts o IKEA likaså. På hemvägen proppade vi lilla Goffe full o rullade hem, mina två kap (en gott o blandatpåse o skumtomtar) fick ligga i framsätet med mig medan Emma, Josse, en stor tunna, en stor klädhäst o sjuttioelva påsar delade på baksäte o bagage. Fin dag. Fina töser.

Kommentarer
Postat av: Emma

"HEJ, det är jag!"

Det var skitbra, trots att jag är lite besviken över de där med Ullared. Nej men du är bäst och bra och sånt där och det var en skittrevlig dag så tack för det!!! :)

Puss

2010-11-01 @ 18:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0