Biltema fyra år!

JAG GISSAR på att det är minstingen i hushållet som har städat mitt rum. Alltid fint o komma hem till nybäddad säng o alla kläder upphängda på rätt plats. Tack gigga! Hur som helst så har jag sjungit jullåtar genom hela dagen i kassan, lärt mig norska o skrivit listor på vad mina barn ska heta. Ja, sen har jag hunnit med o äta två olika tårtor, sex olika sorters kakor, HARIBO nappar utav bara helvete, druckit saft o blåst upp ballonger. Synd att inte Biltema fyller år oftare... Mest puss o mest godnatt

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHA NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! du tror jag skulle sätta min fot i ditt råttbo?!?!?!? det är mamma, och hon va inte glad kan jag säga :D men tack för du tror sånt om mig. love you :D

2010-10-18 @ 09:55:58
Postat av: Mamma

Ja, nu var det ju din Mamma som varit i ditt rum av välbehövliga skäl! Men tack ändå.....

2010-10-18 @ 15:12:42
Postat av: hon som tar hål i ditt öra

nej det va jag som städa. förlåt

/ F

2010-10-18 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0