VÄRDSKAPET

OKEJ, så här är det! Kring den tjugonde november lämnar jag Kristianstad för jobb i Sälen, Lindvallen/Högfjället, i ungefär ett halvår. Jag kommer att jobba som skidlärare i Högfjället och receptionist på Högfjällshotellet. Nu innan ska jag genomgå ett prov genom datorn som tar upp mer eller mindre allt som har med Skistar att göra o detta började jag med idag. Puh o lite till vilken kurs! Åtta timmar tar det allt som allt, men det är bara det att man måste föra anteckningar hela tiden vilket drygar ut tiden något till. Hur som helst så kom jag igång idag o måste fortsätta snart igen, jag har tjugofyra dagar på mig till. Precis lärde jag mig om affärsidéerna kring hela Sälen-området. HEJA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0