Var i hela friden börjar man?


VILKET skämt det är o packa! Jag vill ju ha med mig allt allt allt. Jag fick precis mig ett ryck o började lägga fram vad jag kände skulle följa med mig uppåt o allt slutade i ett berg högre än Mount Everest. Lycka till Emilia, lycka till... O Amanda, våga skratta!

Hur som helst, om nio timmar inleder jag min sista dag för året på Biltema. Det kommer faktiskt kännas lite konstigt att inte styra bilen dit mer, jag hittar ju vägen blundandes numera. Något sorgligt. Vi inleder alltså söndagen strax. Dagen som jag också ska hinna bli klippt på, packa något mer utförligt samt säga hejdå till mina fina fina vänner med middag o mys. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: amanda

åh emilia, glöm inte ta ett foto på all din packing när du är redo och skicka till mig! hahha jag vill verkligen se hur mycket du ska ha med dig tösabit!

2010-11-22 @ 09:37:35
URL: http://amandasundquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0