"Oh, vad jag kommer sakna dig! /Clara ♥"

TIDEN är snart inne. Snart sätter jag mig på tåget mot Sälen o kylan. Snart! Om tio timmar rullar vi, ja om nu inte snökaoset sätter stopp för det hela. Tydligen är flera tåg inställda ikväll på grund av det vita, men det ska nog gå bra. Packningen går väl sådär. Väskorna är proppfulla i alla fall o jag fruktar för att stänga dem imorgon. Ja, sen har jag säkert glömt det allra viktigaste o det lär jag väl komma på när tåget lämnat perrongen. Äh, allt löser sig. Flickorna fick också säga hejdå till mig o de har skrivit söta små brev till mig som jag kommer le åt länge. Som jag kommer sakna de små liven!
I'm ready to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0