Jag måste sluta handla

PAPPA virrar på huvudet varje gång jag kommer hem med en ny påse numera o jag försöker trycka fram från mamma att han ska ge mig feedback om att det var fint o det var fint o det var fint. Mest så inte mitt samvete tryter. Jag måste sluta handla! Största turen ligger faktiskt i att jag inte slutar tidigt fler dagar i veckan än just denna onsdag. Denna ljuvliga onsdag. Alla andra dagar i veckan slutar jag inte förrän kvart över sju ju, o då har affärerna redan hunnit stänga. Men men men, på onsdagarna går jag aldrig ifrån mitt varuhus senare än fyra. Lovely!
Idag fick jag hem mitt andra par skor på två dagar. Grattis Emilia, du vann nyss en suck till! Igår blev det ett par kängor från Bianco i idag ett par snyggingar från Scorett. Jag har suktat efter båda paren alldeles för länge men nu är de mina! Kängorna som jag köpte igår är faktiskt ett par nödvändiga skor nu inför Sälen (eller ja, vi kan ju sänka ångesten någon grad genom att tänka i de banorna!). Riktiga varma o för jävla snygga som kommer värma gott med en raggsocka i! Ja, igår var förresten jag o småsystrarna i Malmö o Lund o irrade rundor o den dagen går inte att beskrivas i ord o nu undrar ni säkert varför o det tänker jag låta er fortsätta göra! Klackisarna köpte jag idag på Scorett o är värda varenda krona. DET TYCKER I ALLA FALL JAG! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0