FRAMME!

HALV SEX imorse kom jag fram till 32:an efter att stackars Alexander fick hämta mig. Jag hade en totalt rubbad taxichaufför som mumlade för sig själv hela tiden o var skitsur. Det första han sa till mig var att han skulle släppa mig i Mora för det var vad han hade blivit tillsagd. Jag svarade så gott som att han fått lyfta mig ut från bussen då för jag totalvägrat att ställa mig i Mora vid fem på morgonen o inte kommit någon vart. SJ kundtjänst hade stängt men jag höl humöret uppe o sa åt honom gång på gång att han så snällt fick styra koset mot Gustavtorget då det var dit jag skulle. Ser man till helheten så förstår jag inte problemet med att ens diskutera en sådan sak när vi låg tio timmar efter planerna, fått stå stilla i en buss på en landsväg, varit utan mat hela dagen, släpat väskorna femhundraelva trappor upp o fått se sitt sista tåg rulla ifrån en. Att de ens hade mage att bara säga att de inte skulle köra mig dit jag ville. Jag var tosig!!!!

Men lilla jag fick som jag ville o sitter nu i stugan o väntar på att Alexander ska vakna. Han får nattens hjältestämpel då han fick hämta mig utanför Experium då taxiidioten inte ville köra mer o jag ärligt talat inte visste vart jag skulle bli av. Annars snöar det bra här idag o marken är full av snö. O bilden är tagen ifrån fönstret o jag bor i en precis likadan stuga! Det här kommer bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så lik din mamma lilla hjärtat! Kram på dig<3

2010-11-24 @ 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0