FLÖRTEN

JAG FÅR INTE prata längre i stugan, för vad jag än säger så säger de att jag låter som en tysk porrstjärna. Annars flyter dagarna på fruktansvärt bra. Träningsvärk i varenda benmuskel har jag idag också efter mina två skiddagar. Igår hade vi vår första av två introdagar med pjäx- o skidköp. Själv köpte jag mig ett par snygga Salomonojäxor o Dynastar skidor, sen en massa vantar o sånt där varmt också. Min Högfjället skiddress har jag också fått, med namn o allt. Man känner sig något proffsig faktiskt! Dagen har gått åt att lära känna mitt lilla Högis-gäng (Högfjället-gäng för er skåningar som inte förstår slangord!). Vi har byggt pepparkakshus, adventsfikat o lärt känna varandra bättre. Imorgon är det första utbildningsdagen o mer om det berättar jag imorgon. GOKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0