ALLTING LÖSER SIG

ALLTID LÖSER SIG, det har blivit vår slogan här i 32:an efter att ha sagt det ungefär femhundra gånger idag. Men jag vet något som inte löser sig o det är mobbningen på min vackra skånska. Ja, jag är väl inte allt för förvånad över att jag skulle få höra ett o annat om den men att de förbjuder mig o prata genom att låsa in mig på rummet är väl o ta i. Hemska rumskamrater, se till o ta dig hit nu Johanna! Jag behöver ett kvinnligt stöd, haha!

Nu ska vi snart gå till Sportbaren på Experium o käka kvällsmat. Hamburgare står det tydligen på menyn o jag har redan förvarnat om att jag inte äter grönsaker så de inte ber mig o gå hem när jag säger det till servitrisen ikväll. O när vi ändå pratar mat så var jag o fyllde min första kundkorg idag på ICA. Vi snackar 320 kronor sådär bara för lite mat. Men handen på hjärtat så kändes de riktigt bra o handla själv! Alexander hade dock ett jävla jobb när vi var o handlade innan idag o jag fick fram lite av mina kräsna mategenskaper. MEN blodkorv, det är det bara jag som äter så gissa om jag ska laga det nu... Hämnden är ljuv, fört! Nej, nu ska jag ta på mig långkallingarna. HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0