25 november o en månad tills den 25 december

GODMORGON på er! Eller ja, här vaknar man visst mitt i natten o får ta sig upp om killarna får bestämma så det är väl bara o hänga på. Frukosten är nyss uppäten o vi ska klä på oss mer kläder. Dagen får vi se hur den slutar. De andra två ska åka skidor men jag saknar utrustning då jag inte får den förrän imorgon o sen börjar utbildningen så jag får väl roa mig. Jag fick reda på igår att vi tränar gratis på Experium så där kan jag ju alltid hänga, eller kan jag skratta åt Alexander o Gustaf när de trillar i backen. Sen ska jag ju i o för sig ringa SJ (Sveriges jävlar), fixa vårt iskalla kylskåp o byta lampor i hela stugan eftersom det är bäckmörkt här. Emilia fixar! HA EN BRA DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0